Меню сайту
Форма входу
Категорії розділу
Про мотоцикли, що творили історію [2]
Я вважаю, що історію мотоциклів можна зрозуміти прочитавши про певні моделі, які здійснили еволюцію чи революцію.
Експлуатація Альфамото Апачі 200 сс, обслуговування, ремонт, враження [43]
Тут пишу усе, про Альфамото Апач - обслуговування, ремонт, враження
Купити мотоцикл [5]
Читайте про усе що пов'язано із вибором і експлуатацією мотоцикла.
Пошук
Наше опитування
Хочеш купити мотоцикл?
Всього відповідей: 77
Друзі сайту
  • DIY - Зроби сам
  • Мото сайт Ingvar2
  • Мотосайт Se@dog-а
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Неділя, 28.04.2024, 19:26
    Вітаю Вас Гість | RSS
    Головна | Реєстрація | Вхід
    Про мотоцикл моєї мрії - Апач
    Головна » Статті » Мото статті » Експлуатація Альфамото Апачі 200 сс, обслуговування, ремонт, враження

    Полірую камеру згоряння та канали газорозподілу
    Для виконання роботи я продовжую використовувати Гравірувальну машинку. 
    Вона зручна та достатньо потужна щоб значно прискорити процес обробки. 
    Гравірувальна машинкаКейс для гравірувальної машинки
    Камера згоряння була пошкоджена - проте терпіння і невелика кількість наждачного
    паперу і вона набуває досить пристойного вигляду.

    Звичайно поверхня навіть після обробки "нульовкою" залишається досить шершавим. 
    Яким би не було маленьким зерно наждачки - вона все одно залишає подряпини.

    Я пошліфував канали газорозподілу з обох сторін: і зі сторони камери згоряння, 
    і на вході/виході з голівки.

    А ось вже з'явився перший блиск - це результат 20-30 секунд полірування. 
    Для завершення процесу треба повторити операцію ще 3-5 раз.

    Полірувати канали важче оскільки не усюди можна здійснювати візуальний контроль 
    обробки. Як видно на фото - в каналах є місця до яких я не зміг добратися.

    Для того щоб дістатися до найнедоступнішіх ділянок я зігнув із дроту спецінструмент.
    Це проста зігнута вдвоє проволока, затиснувши її в патрон дрелі і пропустивши між 
    дротинками ганчірку я приступив до роботи.

    Полірована поверхня гарно блищить, проте вона також більш явно показує огріхи обробки.
    Ще є над чим працювати.

    Довелося приглушити чутливість фотоапарата, бо інакше я отримував лише засвіт. 
    Для полірування явикористовував алмазну пасту - їй вже 9 років, 
    проте ефективність ніяк не постраждала.
    Полірувальна паста з алмазним абразивом
    Категорія: Експлуатація Альфамото Апачі 200 сс, обслуговування, ремонт, враження | Додав: Grom (17.03.2013)
    Переглядів: 1131 | Коментарі: 3 | Теги: 200сс, 150сс, полірування, CG 150 cc, нижньовальний двигун, поршень, головка циліндра, канали, клапани, 162 FMJ | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 2
    1 Слесарищще  
    -1
    А перехід патрубок/впускний канал без "сходинок"?мені довалося підшарошити...

    2 Grom  
    0
    Я теж трохи пройшовся перехідником з фрезою, там виходить каскад - одна ступенька від карба до патрубка, наступна на вході в головку. Така собі подвійна турбулізація потоку на вході  v

    Ім`я *:
    Email *:
    Код *:
    Copyright MyCorp © 2024
    Створити безкоштовний сайт на uCoz