Меню сайту
Форма входу
Категорії розділу
Про мотоцикли, що творили історію [2]
Я вважаю, що історію мотоциклів можна зрозуміти прочитавши про певні моделі, які здійснили еволюцію чи революцію.
Експлуатація Альфамото Апачі 200 сс, обслуговування, ремонт, враження [43]
Тут пишу усе, про Альфамото Апач - обслуговування, ремонт, враження
Купити мотоцикл [5]
Читайте про усе що пов'язано із вибором і експлуатацією мотоцикла.
Пошук
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 63
Друзі сайту
  • DIY - Зроби сам
  • Мото сайт Ingvar2
  • Мотосайт Se@dog-а
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Субота, 11.05.2024, 09:47
    Вітаю Вас Гість | RSS
    Головна | Реєстрація | Вхід
    Про мотоцикл моєї мрії - Апач
    Головна » Статті » Мото статті » Експлуатація Альфамото Апачі 200 сс, обслуговування, ремонт, враження

    Перші кілометри
    Lifan YK-200
    Почнімо з перших вражень:
    • Апач досить великий та важкий мотоцикл, якщо цим знехтувати, то можна за один день впустити його на ліву та праву сторону. 
    • Мотор має специфічний характер і до нього треба звикнути: з одного боку великий діаметр циліндра видає непоганий крутний момент, з іншого карбюратор з прискорювальним насосом гарно чи навіть різко реагує на ручку газу.
    Apache 200cc Alfamoto
    • Під час обкатки я майже не крутив/чу (обкатка триває) праву рукоятку - поворот на 10-15° вже дає гранично допустимі 4000-6000. Чесно зізнаюсь - це пекельна мука, не крутити ручку. Ти знаєш, що там є потужність. Ти відчуваєш, що там є потужність - але її використовувати не можна...
    • Ручка щеплення - її не відчуваєш, як пушинка. В купі з чіткою коробкою передач здається, що перемикаєшся силою думки. За годину ліва рука абсолютно не стомлюється - хоча в пробці доводиться досить часто перемикатися і стартувати. 
    Front brake disk - Alfamoto Apache 200cc
    • Гальма - задне непогане, можна застопорити колесо на будь-якій поверхні. Чітко відчуваєш коли гальмуєш, коли блокуєш. А от передні гальма мені не подобаються - вони так потужно уповільнюють, що здається, що ти вдарився об стіну. Часто страшно, що консерва ззаду не встигне вигальмуватися. Заблокувати переднє колесо вдалося лише на грунті та піску.
    • Колеса-покришки. Немає жодних претензій до дисків - тримають, крутяться. Задня резина досить широка, непогано амортизує, непогано тримає, непогано пищить юзом. Мабуть це можна було б назвати гарною резиною, але я боюся на ній нахилятися, відчувається, що з боків вона не така чіпка (існує думка, що я центральну частину покришки вже викатав, а боковини ще дубові, бо не знявся твердий верхній шар). А от що до передньої резини я помилявся - мені не подобався протектор із винятково повздовжнім(радіальним) малюнком. Я вважав, що він не зможе видавлювати з під себе воду і буде погано тримати в дощ. Спеціально пробував гальмувати по мокрому - тримає, гальмує, не пливе.
     AlfaMoto Apache 200cc
    Категорія: Експлуатація Альфамото Апачі 200 сс, обслуговування, ремонт, враження | Додав: Grom (10.05.2012)
    Переглядів: 1661 | Теги: купити Апач, мотоцикл, мотоцикли альфамото, альфамото апач, Alfamoto Apache, новий мотоцикл, перші враження | Рейтинг: 5.0/1
    Всього коментарів: 0
    Ім`я *:
    Email *:
    Код *:
    Copyright MyCorp © 2024
    Створити безкоштовний сайт на uCoz