Апач досить великий та важкий мотоцикл, якщо цим знехтувати, то можна за один день впустити його на ліву та праву сторону.
Мотор має специфічний характер і до нього треба звикнути: з одного боку великий діаметр циліндра видає непоганий крутний момент, з іншого карбюратор з прискорювальним насосом гарно чи навіть різко реагує на ручку газу.
Під час обкатки я майже не крутив/чу (обкатка триває) праву рукоятку - поворот на 10-15° вже дає гранично допустимі 4000-6000. Чесно зізнаюсь - це пекельна мука, не крутити ручку. Ти знаєш, що там є потужність. Ти відчуваєш, що там є потужність - але її використовувати не можна...
Ручка щеплення - її не відчуваєш, як пушинка. В купі з чіткою коробкою передач здається, що перемикаєшся силою думки. За годину ліва рука абсолютно не стомлюється - хоча в пробці доводиться досить часто перемикатися і стартувати.
Гальма - задне непогане, можна застопорити колесо на будь-якій поверхні. Чітко відчуваєш коли гальмуєш, коли блокуєш. А от передні гальма мені не подобаються - вони так потужно уповільнюють, що здається, що ти вдарився об стіну. Часто страшно, що консерва ззаду не встигне вигальмуватися. Заблокувати переднє колесо вдалося лише на грунті та піску.
Колеса-покришки. Немає жодних претензій до дисків - тримають, крутяться. Задня резина досить широка, непогано амортизує, непогано тримає, непогано пищить юзом. Мабуть це можна було б назвати гарною резиною, але я боюся на ній нахилятися, відчувається, що з боків вона не така чіпка (існує думка, що я центральну частину покришки вже викатав, а боковини ще дубові, бо не знявся твердий верхній шар). А от що до передньої резини я помилявся - мені не подобався протектор із винятково повздовжнім(радіальним) малюнком. Я вважав, що він не зможе видавлювати з під себе воду і буде погано тримати в дощ. Спеціально пробував гальмувати по мокрому - тримає, гальмує, не пливе.