Меню сайту
Форма входу
Категорії розділу
Про мотоцикли, що творили історію [2]
Я вважаю, що історію мотоциклів можна зрозуміти прочитавши про певні моделі, які здійснили еволюцію чи революцію.
Експлуатація Альфамото Апачі 200 сс, обслуговування, ремонт, враження [43]
Тут пишу усе, про Альфамото Апач - обслуговування, ремонт, враження
Купити мотоцикл [5]
Читайте про усе що пов'язано із вибором і експлуатацією мотоцикла.
Пошук
Наше опитування
Хочеш купити мотоцикл?
Всього відповідей: 77
Друзі сайту
  • DIY - Зроби сам
  • Мото сайт Ingvar2
  • Мотосайт Se@dog-а
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Субота, 11.05.2024, 09:51
    Вітаю Вас Гість | RSS
    Головна | Реєстрація | Вхід
    Про мотоцикл моєї мрії - Апач
    Головна » Статті » Мото статті » Експлуатація Альфамото Апачі 200 сс, обслуговування, ремонт, враження

    Про мотоцикл LF200-16c також відомий як Апач
    Еволюція виробництва мотоциклів Lifan знаходить відображення в їх останніх моделях, одна з них LF 200 16C. Апач демонструє привабливий дизайн, дружню до новачкив поведінку на дорозі та надзвичайно низьке споживання палива. Це головні якості, що дозволяють вести конкуретну боротьбу в сегменті малокубатурних мотоциклів.

    Покупци оспортивлених мотоциклів об'ємом від 150 до 250 см жадають потужної тяги двигуна, добротного виготовлення, гарної паливної ефективності. Апач, як і більшисть нейкед байкив, розроблений на основі спортивної моделі кількарічної давнини. Проте зміни полягають не лише у зменшенні кількости пластикових деталей - двигун було модернізовано з метою підвищення крутного моменту та зменшення вібрації. Звичайно на міському нейкеді не повинно бути зайвих обтічників, тому залишили ліше бокові дефлектори, які закріплені на баці. Разом із блоком фара - приборна панель формують передню частину досить агресивного силуету мотоцикла. Кермо високе та порівняно вузьке, що разом із класичною майже прямою посадкою дозволяє без проблем шниряти поміж автомобілів у пробках не зачіпаючи їх ані ліктями, ані дзеркалами. Трикутник кермо-сидіння-підніжки цилком зручний для водіїв середнього зросту, він наче підштовхує мотоцикліста до подорожей за місто чи у дальнобій. Сідіння також достатньо м'яке та комфортнє - водій та пасажир розміщені в два яруси. В хвостовє оперення конічної обтічної форми встроєні ручки для №2. Стопсигнал інтегрований у задній пластик.

    Двигун одноциліндровий 200 кубовий, повітряного охолодження. Розмірність ЦПГ майже квадратна - диаметр (63,5) лише на міліметр перевищує хід поршня (62,2), тому на низьких та середніх обертах мотоцикл поводиться як Supermotard. До того ж оточуючі сприймають його серйозно ледь зачують потужний звук вихлопу. Однією з найважливіших задач поставлених перед інженерами було подолання вібрації, родинно ї хвороби моноциліндрів. Можна сказати, що їм це вдалося - на холостому ходу її не відчуваєш взагалі, а під час руху її не встигаєш помітити між динамічними перемиканнями чіткої 5-ті швидкісної КПП. Доречі, під час тестів в мисті ми не змогли розігнати мотоцикл бильш як до 110 км/год, було занадто багато машин. Проте підтримуючи високий темп, з фотографом за спиною мотоцикл зпалив лише 2,9 л/100 км (130 км / галон ).
    Окремо скажемо про обладнання кокпіту. Панель приладів легко читається и містить повний набір потрібної информації почнаючи від обертів та включеної передачі, закінчуючи рівнем палива. Звичайно є усі необхідні індикатори - нейтраль, габарити, ближнє/дальнє світло, поворотники. Апач обладнано потужними гідравлічними гальмами на передньому колесі - двопоршневий супорт стискає пелюсткоподібний диск. Ззаду нас уповільнюють перевірени часом, надійні барабанн гальма. Підвіски класичні - спереду нерегульована вилка діаметром 38 мм, ззаду амртизатори рюкзачного типу із пневмопідпором та можливістю регулювання попереднього стиску пружин. В купі з жорсткою рамою це дозволяє їхати досить агресивно, проходити повороти на високій швидкості та зупинятися саме там де ви запланували.
     Тепер про негатив - розмір колес не дає змоги легко і просто поставити високоякісну брендовану гуму. Тому для досягнення насправді неперевершених результатів бажано поміняти колеса на 17" та одягти достойні покришки, стокові все ж твердуваті.

    ПеревагиНедоліки
    Гарний, сучасний дизайн18" колеса
    Чудово прістосований до містаПодвійні пружини ззаду
    Чіпкі гальмаНевисока максимальна швидкість
    Гарна паливна економічність

    Категорія: Експлуатація Альфамото Апачі 200 сс, обслуговування, ремонт, враження | Додав: Grom (20.01.2012)
    Переглядів: 2027 | Теги: Lifan Apache 200cc, альфамото апач, мотоцикл Апач, Апач 200, LF200-16c | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    Ім`я *:
    Email *:
    Код *:
    Copyright MyCorp © 2024
    Створити безкоштовний сайт на uCoz