Еволюція виробництва мотоциклів Lifan знаходить відображення в їх останніх моделях, одна з них LF 200 16C. Апач демонструє привабливий дизайн, дружню до новачкив поведінку на дорозі та надзвичайно низьке споживання палива. Це головні якості, що дозволяють вести конкуретну боротьбу в сегменті малокубатурних мотоциклів.
Покупци оспортивлених мотоциклів об'ємом від 150 до 250 см жадають потужної тяги двигуна, добротного виготовлення, гарної паливної ефективності. Апач, як і більшисть нейкед байкив, розроблений на основі спортивної моделі кількарічної давнини. Проте зміни полягають не лише у зменшенні кількости пластикових деталей - двигун було модернізовано з метою підвищення крутного моменту та зменшення вібрації. Звичайно на міському нейкеді не повинно бути зайвих обтічників, тому залишили ліше бокові дефлектори, які закріплені на баці. Разом із блоком фара - приборна панель формують передню частину досить агресивного силуету мотоцикла. Кермо високе та порівняно вузьке, що разом із класичною майже прямою посадкою дозволяє без проблем шниряти поміж автомобілів у пробках не зачіпаючи їх ані ліктями, ані дзеркалами. Трикутник кермо-сидіння-підніжки цилком зручний для водіїв середнього зросту, він наче підштовхує мотоцикліста до подорожей за місто чи у дальнобій. Сідіння також достатньо м'яке та комфортнє - водій та пасажир розміщені в два яруси. В хвостовє оперення конічної обтічної форми встроєні ручки для №2. Стопсигнал інтегрований у задній пластик.
Двигун одноциліндровий 200 кубовий, повітряного охолодження. Розмірність ЦПГ майже квадратна - диаметр (63,5) лише на міліметр перевищує хід поршня (62,2), тому на низьких та середніх обертах мотоцикл поводиться як Supermotard. До того ж оточуючі сприймають його серйозно ледь зачують потужний звук вихлопу. Однією з найважливіших задач поставлених перед інженерами було подолання вібрації, родинно ї хвороби моноциліндрів. Можна сказати, що їм це вдалося - на холостому ходу її не відчуваєш взагалі, а під час руху її не встигаєш помітити між динамічними перемиканнями чіткої 5-ті швидкісної КПП. Доречі, під час тестів в мисті ми не змогли розігнати мотоцикл бильш як до 110 км/год, було занадто багато машин. Проте підтримуючи високий темп, з фотографом за спиною мотоцикл зпалив лише 2,9 л/100 км (130 км / галон ). Окремо скажемо про обладнання кокпіту. Панель приладів легко читається и містить повний набір потрібної информації почнаючи від обертів та включеної передачі, закінчуючи рівнем палива. Звичайно є усі необхідні індикатори - нейтраль, габарити, ближнє/дальнє світло, поворотники. Апач обладнано потужними гідравлічними гальмами на передньому колесі - двопоршневий супорт стискає пелюсткоподібний диск. Ззаду нас уповільнюють перевірени часом, надійні барабанн гальма. Підвіски класичні - спереду нерегульована вилка діаметром 38 мм, ззаду амртизатори рюкзачного типу із пневмопідпором та можливістю регулювання попереднього стиску пружин. В купі з жорсткою рамою це дозволяє їхати досить агресивно, проходити повороти на високій швидкості та зупинятися саме там де ви запланували. Тепер про негатив - розмір колес не дає змоги легко і просто поставити високоякісну брендовану гуму. Тому для досягнення насправді неперевершених результатів бажано поміняти колеса на 17" та одягти достойні покришки, стокові все ж твердуваті.
Переваги | Недоліки | Гарний, сучасний дизайн | 18" колеса | Чудово прістосований до міста | Подвійні пружини ззаду | Чіпкі гальма | Невисока максимальна швидкість | Гарна паливна економічність |
|
|