Меню сайту
Форма входу
Категорії розділу
Про мотоцикли, що творили історію [2]
Я вважаю, що історію мотоциклів можна зрозуміти прочитавши про певні моделі, які здійснили еволюцію чи революцію.
Експлуатація Альфамото Апачі 200 сс, обслуговування, ремонт, враження [43]
Тут пишу усе, про Альфамото Апач - обслуговування, ремонт, враження
Купити мотоцикл [5]
Читайте про усе що пов'язано із вибором і експлуатацією мотоцикла.
Пошук
Наше опитування
Хочеш купити мотоцикл?
Всього відповідей: 77
Друзі сайту
  • DIY - Зроби сам
  • Мото сайт Ingvar2
  • Мотосайт Se@dog-а
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Неділя, 28.04.2024, 07:07
    Вітаю Вас Гість | RSS
    Головна | Реєстрація | Вхід
    Про мотоцикл моєї мрії - Апач
    Головна » Статті » Мото статті » Експлуатація Альфамото Апачі 200 сс, обслуговування, ремонт, враження

    Гальма - анти скрип
    Задні гальма мотоцикла Апачі барабанні, однокулачкові з механічним приводом 
    (тягою). 

    Діаметр барабана складає 130 мм, цього достатньо щоб заблокувати колесо при різкому 
    натисканні. Тому вважаю недолугими розмови про встановлення дискових гальм 
    ззаду - барабана вистачає завжди і усюди.
    На колодках відлиті цифри 6-4.2 = що вони означають  я не знаю. Проте це не заважає 
    гальмам вірою і правдою виконувати свої обов'язки.

    З іншої сторони можна знайти емблему Ліфану та маркування 125В, що може означати 
    125 сс Brake. На 150сс Вікінгу гальма мають такий самий розмір - тому можу припустити, 
    що це стандартні гальма для мотоциклів об'ємом двигуна від 125 сс до 200 сс включно. 
    Думаю це цілком доцільно, оскільки маса мотоцикла 125 сс і 200 сс мало відрізняється, 
    тож і вимоги до задних гальм не повинні сильно різнитися.

    Мій тюнінг колодок полягає у банальному нарізанні на їх робочих поверхнях косих 
    канавок, що має забезпечити покращення відводу газів та пилу із зони контакту.

    Специфіка заднього барабану Апача полягає у горизонтальному розташуванні колодок - одна зверху,
    інша знизу. Тому, при потраплянні вологи при проїзді водних перешкод, дощу чи, просто, 
    тривалого простою, між нижньою колодкою і поверхнею гальмівного барабану утворюється 
    липка грязюка. Саме вона під час перших гальмувань працює як абразив і спричиняє 
    досить неприємний звук.

    Нарізані канавки допомагають відводити пил із робочої зони гальм, таким чином, навіть, 
    при потраплянні вологи (в тому числі конденсату) у порожнину заднього барабану, 
    ми позбавляємось неприємного звуку.

    Можливо хтось задасть питання: чому виробники не роблять насічки одразу на заводі? Достеменно я не знаю, проте можливо відповідь лежить у площині собівартості - це ще одна чи декілька технологічних операцій. Крім того такі колодки встановлюються на різні мотоцикли і не у всіх є проблеми зі скрипом. Що ж до втрати корисної поверхні гальм - то мушу вас заспокоїти при діаметрі 130 мм та ширині колодки 30 мм маємо ~ 12 246 мм² контактної поверхні, втрата 600-700 мм² це невелика плата за відсутність неприємного звуку. Крім того, у мене склалося враження, що гальма тепер працюють краще (це може бути самонавіюванням, ефектом "плацебо", результатом правильного регулювання, новизною відчуттів чи ще чимось) ІМХО :)

    ВАЖЛИВО:
    Під час регулювання натяжки ланцюга обов'язково перевірте/відрегулюйте задні гальма
    Бо відсуваючи колесо назад ви зменшуєте робочий хід педалі/тяги, що може призвести 
    до підклинювання, перегріву гальм; збільшення витрат палива.

    Якщо флажок гальм досягає мітки на барабані - ваші колодки пора замінити!
    Мої за 8 000 км зносилися на 1,0-1,5 мм, тобто заміна їм світить десь на 25 000 - 30 000 км :)
    Категорія: Експлуатація Альфамото Апачі 200 сс, обслуговування, ремонт, враження | Додав: Grom (02.05.2013)
    Переглядів: 1016 | Теги: гальма, задні, барабанні гальма, Lifan YK-200, колодки, Тормоз, тюнінг, Alfamoto Apache, скриплять гальма | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    Ім`я *:
    Email *:
    Код *:
    Copyright MyCorp © 2024
    Створити безкоштовний сайт на uCoz