Меню сайту
Форма входу
Категорії розділу
Про мотоцикли, що творили історію [2]
Я вважаю, що історію мотоциклів можна зрозуміти прочитавши про певні моделі, які здійснили еволюцію чи революцію.
Експлуатація Альфамото Апачі 200 сс, обслуговування, ремонт, враження [43]
Тут пишу усе, про Альфамото Апач - обслуговування, ремонт, враження
Купити мотоцикл [5]
Читайте про усе що пов'язано із вибором і експлуатацією мотоцикла.
Пошук
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 63
Друзі сайту
  • DIY - Зроби сам
  • Мото сайт Ingvar2
  • Мотосайт Se@dog-а
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Субота, 11.05.2024, 18:33
    Вітаю Вас Гість | RSS
    Головна | Реєстрація | Вхід
    Про мотоцикл моєї мрії - Апач
    Головна » Статті » Мото статті » Експлуатація Альфамото Апачі 200 сс, обслуговування, ремонт, враження

    Безпека на дорозі та роздуми на тему швидкості
    Їхав-їхав. Поки не почався затяжний підйом по вулиці Олени Теліги. Маневруючи між рядами заклопотаних автомобілістів я використовував усі переваги двоколісного Транспортного Засобу - проїзжджав у кожну вільну шпаринку. Аж поки білий Ланос не вирішив ні з того ні з сього повернути в двори. Звичайно вмикати повороти ніхто і не думав, а зважати на мотоцикліста який мирно їде вздовг бордюра було не комільфо. Я встиг загальмувати прямо перед передніми дверцятами і одразу подякував Бога за удачу, малу швидкість, реакцію та Альфамото за потужні дискові гальма на моєму Апачі.
     З водієм відбувся розбір польотів в ході якого вияснилося, що взагалі по тротуару їхав. На питання на х...я і чому нее вмикав повороти водій непомітним рухом лівої руки (піднімав зліва від руля), ненароком таки ввімкнув поворотники... Я з усією силою утримувався від акту вандалізму - дуже вже хотілося ненароком відломати ліве дзеркало і вже потім набити пику цьому гандону! Їздячи на мотоциклові я завжди вожу з собою ножа. Це вже не раз ставало в нагоді, сьогодні, наприклад, я вкорочував бензошланг, який перегнувся і відмовився подавати харчування двигунові. Так от жодної думки про сунуть "перо під ребро" у мене не виникло і навіть пригрозити ножем на думку не спало. Виходитьв стресовій ситуації я не сприймаю ножа як зброю і не прагну серйозних ушкоджень супротивника. А от своїм протиугонним ланцюгом я дядьку помахав - це викликало певну реакцію на обличчі водія, я її трактував як паніку/страх (під адреналіном я міг помилятися).
     Якби це був перший випадок - я б мабуть шукав причину в собі, проте такі штуки стаються регулярно. Кілька тижнів тому чудило на чорному Лендкрузері говорив по мобілці та їхав ривками 20км/год = 80км/год з різкими переходами між цими фазами. Ну довелось під'їхать постукать у скельце, у вічливій формі попросить покласти мобільний телефон. Ззаду пару машинок мене підтримали дальнім світлом та клаксонами, тому сеанс пройшов успішно - чувирло швигнуло в двори.
     
    3.29 "Обмеження максимальної швидкості" 60 км/год
    З іншого боку я не так давно катався по Україні: то в Білу Церкву то в Полтаву. На трасі та в регіонах значно меньше підірваних, крутих та намаханих. Тому їхати виходить легше - тут тебе пропустять, там не прижмуть, фура покаже коли її можна обігнати, по вузькій розбитій дорозі не будуть намагатися обігнати з ризиком розбитися. Складається враження що зайві гроші та позахмарна самовпевненість характерна жителям мегаполісу?

     Тепер про швидкість. Вже кілька раз я не потрапляв в незручні та відверто небезпечні ситуації тільки тому, що їхав із безпечною швидкістю. В Правилах Дорожнього Руху питанню швидкості приділено багато уваги: 

    12. ШВИДКІСТЬ РУХУ

    • 12.1. Під час вибору в установлених межах безпечної швидкості руху водій повинен ураховувати дорожню обстановку, а також особливості вантажу, що перевозиться, і стан транспортного засобу, щоб мати змогу постійно контролювати його рух та безпечно керувати ним.
    • 12.2. У темну пору доби та в умовах недостатньої видимості швидкість руху повинна бути такою, щоб водій мав змогу зупинити транспортний засіб у межах видимості дороги.
    • 12.3. У разі виникнення небезпеки для руху або перешкоди, яку водій об'єктивно спроможний виявити, він повинен негайно вжити заходів для зменшення швидкості аж до зупинки транспортного засобу або безпечного для інших учасників руху об'їзду перешкоди.
    • 12.4. У населених пунктах рух транспортних засобів дозволяється із швидкістю не більше 60 км/год.
    • 12.5. У житлових і пішохідних зонах швидкість руху не повинна перевищувати 20 км/год.
    • 12.6. Поза населеними пунктами на всіх дорогах та на дорогах, що проходять через населені пункти, позначені знаком 5.47, дозволяється рух із швидкістю:
    • а) автобусам (мікроавтобусам), що здійснюють перевезення організованих груп дітей, легковим автомобілям з причепом і мотоциклам - не більше 80 км/год.;
    • б) транспортним засобам, якими керують водії із стажем до 2 років, - не більше 70 км/год.;
    • в) вантажним автомобілям, що перевозять людей у кузові, та мопедам, - не більше 60 км/год.;
    • г) автобусам (за винятком мікроавтобусів) - не більше 90 км/год.;
    • ґ) іншим транспортним засобам: на автомобільній дорозі, що позначена дорожнім знаком 5.1 - не більше 130 км/год., на автомобільній дорозі з окремими проїзними частинами, що відокремлені одна від одної розділювальною смугою - не більше 110 км/год., на інших автомобільних дорогах - не більше 90 км/год.
    • 12.7. Під час буксирування швидкість не повинна перевищувати 50 км/год.
    • 12.8. На ділянках доріг, де створені дорожні умови, що дають можливість рухатися з більш високою швидкістю, за погодженим з Державтоінспекцією рішенням власників доріг або органів, яким передано право на утримання таких доріг, дозволена швидкість руху може бути збільшена шляхом встановлення відповідних дорожніх знаків.
    • 12.9. Водієві забороняється:
    • а) перевищувати максимальну швидкість, визначену технічною характеристикою даного транспортного засобу;
    • б) перевищувати максимальну швидкість, зазначену в пунктах 12.4 - 12.7, на ділянці дороги, де встановлено дорожні знаки 3.29, 3.31, або на транспортному засобі, на якому встановлено розпізнавальний знак відповідно до підпункту "и" пункту 30.3 цих Правил;
    • в) перешкоджати іншим транспортним засобам, рухаючись без потреби з дуже малою швидкістю;
    • г) різко гальмувати (крім випадків, коли без цього неможливо запобігти дорожньо-транспортній пригоді).
    • 12.10. Додаткові обмеження швидкості руху можуть бути встановлені виключно у разі проведення дорожніх робіт разом з попереджувальним знаком 1.37.
    • У разі коли дорожні знаки обмеження руху 3.29 та 3.31 встановлені без проведення дорожніх робіт або залишені після їх завершення, водій не може бути притягнений до відповідальності згідно із законодавством за перевищення встановлених обмежень швидкості руху.
    • Обов'язковим є встановлення дорожніх знаків 3.30 та 3.32 на відстані не більше ніж 2 кілометри від місця встановлення знака обмеження швидкості руху.

     Ці правила перевірені роками та жирно підкреслені кров'ю. Не можу нічого додати - водій зобов'язаний враховуваті і на чому їде і по чому і коли. Вже багато разів я не падав, не травмувався і не ремонтував мотоцикл лише тому, що їдучи повторював про подумки: "Швидкість, швидкість, швидкість - твій єдиний та головний ворог!"
    Підтримуйте свою техніку у гарному стані та будьте пильними, удачі на дорогах!

    Категорія: Експлуатація Альфамото Апачі 200 сс, обслуговування, ремонт, враження | Додав: Grom (13.06.2012)
    Переглядів: 942 | Теги: Швидкість, безпека руху, ПДР, дорожня ввічливість, дорога | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    Ім`я *:
    Email *:
    Код *:
    Copyright MyCorp © 2024
    Створити безкоштовний сайт на uCoz