Меню сайту
Форма входу
Категорії розділу
Про мотоцикли, що творили історію [2]
Я вважаю, що історію мотоциклів можна зрозуміти прочитавши про певні моделі, які здійснили еволюцію чи революцію.
Експлуатація Альфамото Апачі 200 сс, обслуговування, ремонт, враження [43]
Тут пишу усе, про Альфамото Апач - обслуговування, ремонт, враження
Купити мотоцикл [5]
Читайте про усе що пов'язано із вибором і експлуатацією мотоцикла.
Пошук
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 63
Друзі сайту
  • DIY - Зроби сам
  • Мото сайт Ingvar2
  • Мотосайт Se@dog-а
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Середа, 08.05.2024, 03:19
    Вітаю Вас Гість | RSS
    Головна | Реєстрація | Вхід
    Про мотоцикл моєї мрії - Апач
    Головна » Статті » Мото статті » Про мотоцикли, що творили історію

    Найперший серед мотоциклів
    Його вважають першим мотоциклом. Як і все зроблене вперше це не серійний мотоцикл. Тому із великим задоволенням представляю вашій увазі «Айншнур» від Готліба Даймлера.
    Одноколійний, – саме так перекладається з німецької назва цього мотоцикла, став татусем приватної моторизованої техніки. Його вважають родоначальником усього авто і мото мобільного. Проте будь-хто може самостійно визначити, що це – мотоцикл чи автомобіль.

    Мотоцикл, що почав мото еруРоздивившись цю конструкцію ми бачимо моторизований велосипед. Самі виніхідники (Айншнур було виготовлено у співпраці між Готлібом Даймлером і Вільгельмом Майбахом) називали своє творіння Reitwagen ("riding car") - українською це можна перекласти як саморухомий візок. З рештою саме це словосполучення перекладене латиною дало більшості мов новий термін АВТОМОБІЛЬ (від лат. аутос - самостійний, окремий та мобіле - рухомий, здатний пересуватися). Насправді перший мотоцикл не був самоціллю, його використовували для випробування запатентованого роком раніше двигуна. Саме тому для стабільності візка було обладнанно додатковими бічними колесами. Зрозумійте, винахідники не прагнули отримати задоволення від їзди чи досягти надпрохідності. З точки зору можливого користувача Айншнур був більше схожий на знаряддя тортур. Дехто з прискіпливих критиків заперечують першість Рейтвагена і його мотоциклетність взвгвлі, оскільки раніше були винайдені та запатентовані пароцикли із центральним розтахуванням двигуна, ручкою газу та ремінною передачею. Ми можемо лише розмірковувати що більш мотоциклетне - бензин чи вугілля? Більшість істориків техніки вважають парові двигуни представниками сліпої гілки технічної еволюції. Тому невеличкого візка, з двигуном потужністю меньше 1 кінської сили (якби двигун був потужніший, його б одразу причеполи до прогулянкового екіпажу, як це було зроблено з наступними екземплярами) ми називаемо протомотоциклом. І виходить, що наприкінці ХІХ ст стався величезний курйоз - мотоцикл народив автомобіль.


    Джерело: http://moto-diy.blogspot.com/2011/04/blog-post.html
    Категорія: Про мотоцикли, що творили історію | Додав: Grom (27.12.2011)
    Переглядів: 1406 | Теги: 1885, Готліб Даймлер, Reitwagen, Вільгельм Майбах, одноколійний, перший мотоцикл, Einspur | Рейтинг: 5.0/1
    Всього коментарів: 0
    Ім`я *:
    Email *:
    Код *:
    Copyright MyCorp © 2024
    Створити безкоштовний сайт на uCoz