Меню сайту
Форма входу
Категорії розділу
Про мотоцикли, що творили історію [2]
Я вважаю, що історію мотоциклів можна зрозуміти прочитавши про певні моделі, які здійснили еволюцію чи революцію.
Експлуатація Альфамото Апачі 200 сс, обслуговування, ремонт, враження [43]
Тут пишу усе, про Альфамото Апач - обслуговування, ремонт, враження
Купити мотоцикл [5]
Читайте про усе що пов'язано із вибором і експлуатацією мотоцикла.
Пошук
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 63
Друзі сайту
  • DIY - Зроби сам
  • Мото сайт Ingvar2
  • Мотосайт Se@dog-а
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    П`ятниця, 03.05.2024, 05:19
    Вітаю Вас Гість | RSS
    Головна | Реєстрація | Вхід
    Про мотоцикл моєї мрії - Апач
    Головна » Статті » Мото статті » Купити мотоцикл

    Чому я хочу купити мотоцикл Апач
     В купівлі мотоцикла поєднуються мої мрії, бажання та економічна доцільність з транспортними особливостями міста Київ та пригородів.
     Альфамото Вікінг 150сс - найкраще співідношення ціна якістьПочнемо з мрій та бажань - я вже 3 рік катаюсь на мотоциклові Вікінг. Він досить надійний, потужний, швидкий. Чому ж мені потрібен новий мотоцикл? В певний момент часу усі недоліки Вікінга наштовхнули мене на ідею його переробити. Процес тривалий, не простий, і найголовніше, в нього немає визначених меж - оскільки придумую зміни та втілюю їх у життя лише я сам. Нікому зупинити процес удосконалення мого Вікінга, тому варто купити мотоцикл в якому мене буде влаштовувати майже все.
     От тут мої мрії натикаються на сувору реальність. Якщо я хочу їздити багато та довго - варто купити новий мотоцикл, новий в сенсі без пробігу. Щоб обкатати його, провести первинні обтяжки/обжимки, вчасно міняти мастило і підтягувати ланцюг. Щоб через 2000 - 3000 він гарантовано показав свої паспортні характеристики і разував мене протягом багатьох років та кілометрів. Ось чому я одразу відкинув ідею про купівлю Б/В мотоцикла з Японії, Кореї чи ще звідкись. Тільки новий!
     Мотоцикл yamaha ybr 125ссҐаразд, давайте подивимося на нові мотоцикли. Купляти 125сс не хочеться, бо попередній мав 150сс, а після тюнінгу з підвищення ступеня стиснення показував прекрасні результати. Осьмушка буде здаватися маленькою і швидко набридне. Роздивимося четвертинки - 250сс це вже серйозно. Корейські класичні та оспортивлені моделі вартують від 45 до 55 тис грн. Якщо ж звернутися до моделей іменитих брендів то Yamaha, Honda, Kawasaki та KTM за 5-6 тис долларів запропонують шикарні маленькі копії своїх великих моделей. За такі гроші можна шукати не дуже покоцану автівку. Тут ціна явно переважає якість, бо бренд все таки вартує немало. Оскільки у мене задача купити мотоцикл для повсякденої експлуатації, а понтами міряться і хвалитися брендом мені не цікаво, то я схиляюся до китайпрома.
     Серед "китайців" за останні кілька років встановився певний хиткий мир. Кожна з марок заняла певну нішу. Я можу помилятися, але зараз табелі про ранги приблизно такі. Найкраще співвідношення ціна якість у Альфамото. Це легко перевіряється - серед оголошень про продаж мотоцикла Альфамотівських дуже мало, хоча продано їх багацько. В той час як Viper'и та Zongshen'і продаються на вторинному ринку дуже жваво. Я бачив багато об'яв про мотики із запасним двигуном, не на ходу, після ДТП і подібні. У мене склалося враження, що мотики АМ продають друзям, знайомим і так далі - для їх продажу не дуже потрібен інтернет.
     Тут підключається здоровий ґлузд - я вже катався на двох мотоциклах від Альфамото - навіщо шукати іншого імпортера, пробувати налагодити стосунки з компанією та ком'юніті. Кажуть, від добра - добра не шукають.
     Серед моделей АМ я вибирав не довго, бо я чітко знаю навіщо мені мотоцикл:
    • Поїздки на роботу і назад, щоденно по 60-100 км пробігу
    • Катання на уік-ендах, поїздки по запчастини для кастомованого Вікінга
    • Рідкісні вилазки з дружиною (вона боїться мотоцикла) з максимальною швидкістю 70 км/год
    • 90% поїздок по місту
    Найважчий мотоцикл у світі Як видно із моїх планів брати важкий та потужний байк не варто. Для міста було б достатньо і 125сс, якби не трафік - тут варто наростити кубатуру, щоб можна було втікти (про всяк випадок). Обов'язкова вимога дискові гальма спереду - перші тижни на Вікінгу я задніми не користувався взагалі. Саме тому і сталося перше падіння - не варто гальмувати передніми на слизькому. Ще мої пізнання в моторах підказують, що верхньовальний двигун (OHC) кращий за нижньовальний (OHV). А такий стоїть тільки на Апачі. Звичайно для одноцилідрового мотора хотілося б мати балансирний вал, але тут доводиться обирати або верхній розпредвал, або баланс вал. Мій вибір - більша ефективність двигуна, а до вібрацій я вже якось звикну.
     Серед лідерів мого власного рейтингу були Cobra NEW(125сс), Comanche(150сс), Apache (200сс) та Tornado (250сс). Усі вони катаються на 18" колесах (крім Торнадо), що спричиняє певні незручності з підбором основного комплекту гуми. Для обкатки цілком годиться і стокові покришки. Верхній розпредвал встановлено на Апачі та Кобрі. У всіх спереду дискові гальма, ззаду барабани. 
    У кожного з цих мотоциклів є свої особливості, лідером по співвідношення потужністі, маси, паливної економічності та практичності, на мою думку, постає саме Апач.
    Хочу купити мотоцикл Альфамото Апач
    Категорія: Купити мотоцикл | Додав: Grom (20.02.2012)
    Переглядів: 2790 | Коментарі: 3 | Теги: купити Апач, початок мотосезону, купити мотоцикл, альфамото апач, купити мотоцикл Апач, хочу мотоцикл | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 2
    2 Grom  
    0
    Можливо ти правий, але коли я закохався в Апачі, Слайдерів не було навіть у проєкті

    1 Se@dog  
    0
    Из нынешнего ассортимента Альфамомто под вышеперечисленные требования подходит и SLIDER 150. У Апача более спортивный дизайн и двигатель побольше. SLIDER - неувядающая классика, дешево и, вроде, совсем неплохо.

    Ім`я *:
    Email *:
    Код *:
    Copyright MyCorp © 2024
    Створити безкоштовний сайт на uCoz