Загальновідомо, що китайські мотоцикли здебільшого обладнані ліцензійними двигунами.
Часто інформацію про них можна знайти лише в інструкціях оригінальних моторів. Мануал Honda CG125
рекомендує для двигунів використовувати: "Good quality SAE10W/40 engine oil, API class SE or SF".
Жодних згадок про те, що треба лити виключно спеціальне мотоциклетне масло немає. На мою думку,
японські інженери знали що робили, тому немаю жодних причин не довіряти їм.
Я не перший заливаю автомобільну оливу в двигун мотоцикла, існує навіть група людей яка вважає
розподіл мастильних матеріалів на авто/мото банальним маркетингом. Звісно різниця є,
адже мотоциклетні мотори крутяться до обертів, які не у всіх спорткарів доступні.
В мотоциклетних моторах масло отримує значно більші наванатаження - невеликий об'єм,
інтенсивна циркуляція, повітряне охолодження. Тому мастило в мото-двигунах заміняєть
частіше ніж в автомобільних. Я, наприклад, заливаю нове мастило кожну 1000-1200 км.
Тепер про вибір масла для вашого мотора: обирайте масло рекомендованої в'язкості та рівної
чи кращої якості по SAE, API, ніж рекомендовано. Досвідчені мотоциклісти радять звертати
увагу на ВІДСУТНІСТЬ згадок про антифрикційні присадки, які призведуть до швидкого
виходу з ладу механізму щеплення.