Одразу перейдемо до справи - я вже тричі заправлявся: перший раз на парах бензину я зміг лише завестися та викотить мот з приміщення виставки. На заправці залив 10 літрів. нажаль чек загубив, тому будемо вважати, що перший рая я заплатив 112 грн.
Вдруге мені забракло палива на 230-тих. Я вже трохи відвик від мотика, тому не одразу зрозумів, чому мотик дьоргається і втрачає тягу... так я встиг забути, що залізни коні споживають вуглеводневе паливо! На заправці в бак помістилося лише 13 літрів пального = 144 грн. Це дає мені привід думати, що резерв складає 2,5-3 л. Тобто на резерві ще можна прокотитися близько 100 км в спокійному темпі. Колись я це обов'язково перевірю дослідним шляхом. Це був дорогий і сподіваюсь якісний 95 на "КЛО".
Третій раз бензин закінчився на 685 км повним вимиканням двигуна, я знову позірно злякався - він не запускався ніяким чином... це реально може до інфаркту довести ;) Цього разу я залив Shell 92 на 139 грн.
Я спеціально прислуховувався до реакцій двигуна і не помітив жодних нарікань з його боку. Мушу зазначити, що під час обкатки мій Апач їде все краще і краще, тому зараз важко зрозуміти який бензин краще.
На даний момент на одометрі 889 км, а мені треба повернутися додому, тобто проїхати ще 48 км.
За весь час експлуатації я купив ~36 л палива, витративши при цьому 395 грн. Якщо рахувати лише паливо (у мене досі показує більше ніж повний бак!!!) то наразі кожен кілометр мені обходиться в 44 копійки.