Меню сайту
Форма входу
Категорії розділу
Про мотоцикли, що творили історію [2]
Я вважаю, що історію мотоциклів можна зрозуміти прочитавши про певні моделі, які здійснили еволюцію чи революцію.
Експлуатація Альфамото Апачі 200 сс, обслуговування, ремонт, враження [43]
Тут пишу усе, про Альфамото Апач - обслуговування, ремонт, враження
Купити мотоцикл [5]
Читайте про усе що пов'язано із вибором і експлуатацією мотоцикла.
Пошук
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 63
Друзі сайту
  • DIY - Зроби сам
  • Мото сайт Ingvar2
  • Мотосайт Se@dog-а
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Четвер, 25.04.2024, 08:36
    Вітаю Вас Гість | RSS
    Головна | Реєстрація | Вхід
    Про мотоцикл моєї мрії - Апач
    Головна » Статті » Мото статті » Експлуатація Альфамото Апачі 200 сс, обслуговування, ремонт, враження

    Ремонт генератора двигуна 163FML (підозра на міжвиткове замикання)
    По суті це перший РЕМОНТ двигуна мотоцикла Апачі. Розбір польотів показав, що проблеми почались 
    із встановлення додаткової фари, її 55W на додачу до 35W потужності головного світла 
    перенавантажували генератор, спалили Реле Регулятор і витягли усі соки з акумуляторів
    на мотоцикл AlfaMoto Apache 200cc встановлена додаткова фара (ПТФ), потужністю 55W
    Це винятково моя провина - треба було краще вчитись у школі! Мушу зазначити, що генератор 
    довго тримав удар - він видавав усе що міг протягом 4 000 км, тому сказати, 
    що ця деталь ненадійна - язик не повертається. 
    Будь-який ремонт треба починати з очищення двигуна від бруду. Чим менше піску ми занесемо 
    в механізм під час ремонту, тим довше він прослужить до наступного. Про всяк випадок після 
    тестового запуску я ще й масло заміню.

    Існує думка, що можна не чіпати механізм привода стартера, під час зняття кришки магнето. Проте,
    мені так легше = тому знімаємо кришечку (два болта М6, головки на 8) та виймаємо шестерні.

    Після цього акуратно зриваємо болти кришки генератора, їх не багато - 8 штук. Важливо лише 
    запам'ятати де стоїть найдовший - біля криплення кришки стартера.

    Якщо акуртно зірвати кришку, то прокладку можна використати повторно. Нажаль, у мене вийшло не дуже ... 
    але термостойкий герметик значно підвищить шанси на чистий картер.

    Використання масла Liqui Molly протягом 13 000 км забезпечило чистий картер. Ротор магнето омивається 
    маслом - усі залізні часточки осідають на магнітах, я знайшов кілька штучок розміром з вушко голки.

    Першим ділом видкручуємо два болти (М6 з головками на 8), таким чином від'єднуємо датчик запалення. 
    Наступний крок підчепити металеву пластину, яка прикриває дроти.
    Статор магнето кріпиться трьома болтами (М6 з головками на 8) - викручуємо.
    Візуальний огляд котушок не показує якийхось суттєвих відмінностей у кольорі чи явних ознак пробою. 
    Проте мене проведеш - десь воно є: міжвиткове замикання!

    Встановлення статора генератора проводиться у зворотньому порядку, спочатку закручуємо 3 болта 
    (М6 з головками на 8), потім встановлюємо пластинку для захисту дротів. Звертаєму увагу, щоб дроти 
    зайве не перегинались і резинка-ущільнювач була акуратно посаджена у проріз. Також прослідкуйте, 
    щоб пластина стояла в пазу і опиралась на шип.

    Потім прикручуємо датчик Хола, який дає імпульс на запалення - я не знаю які там мають буть зазори 
    і положення, тому прикрутив його максимально по центру. (Прокручування коленвала не дало зайвих 
    шумів типу черкання - мабуть правильно поставив)

    Ще раз перевіряємо усі кріплення - зважте на те, що ротор магнето крутиться зі швидкістю 1500 об/хв на Холостому Ходу і може розкрутитися до 8000 обертів на хвилину. Витираємо кришку та картер від мастила, злегка намазуємо прокладку з обох сторін герметиком = залишилось лише закрутити вісім болтів М6 з головками на 8.

    Категорія: Експлуатація Альфамото Апачі 200 сс, обслуговування, ремонт, враження | Додав: Grom (15.11.2013)
    Переглядів: 2820 | Коментарі: 3 | Теги: Двигун 163 FML, ремонт генератора, міжвиткове замикання, силові котушки, катушка запалення, ротор, однофазний генератор, 7+1, Статор, 200cc | Рейтинг: 5.0/1
    Всього коментарів: 0
    Ім`я *:
    Email *:
    Код *:
    Copyright MyCorp © 2024
    Створити безкоштовний сайт на uCoz