Меню сайту
Форма входу
Категорії розділу
Про мотоцикли, що творили історію [2]
Я вважаю, що історію мотоциклів можна зрозуміти прочитавши про певні моделі, які здійснили еволюцію чи революцію.
Експлуатація Альфамото Апачі 200 сс, обслуговування, ремонт, враження [43]
Тут пишу усе, про Альфамото Апач - обслуговування, ремонт, враження
Купити мотоцикл [5]
Читайте про усе що пов'язано із вибором і експлуатацією мотоцикла.
Пошук
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 63
Друзі сайту
  • DIY - Зроби сам
  • Мото сайт Ingvar2
  • Мотосайт Se@dog-а
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Четвер, 28.03.2024, 23:24
    Вітаю Вас Гість | RSS
    Головна | Реєстрація | Вхід
    Про мотоцикл моєї мрії - Апач
    Головна » Статті » Мото статті » Експлуатація Альфамото Апачі 200 сс, обслуговування, ремонт, враження

    Не близько, не далеко - туди і назад в Полтаву. Частина перша
     Поїздка в Полтаву була спонтанною та абсолютно не підготованою, це і гарно і не дуже, але все по порядку...
    Я в екіпіровці повністю готовий до поїздки в Полтаву
     Послухався поради - перед дальньою дорогою варто гарно виспатись, відповідно я кілька раз проігнорував сигнали свого будильнка (заведеного на 6:00, я прокинувся від того, що дружина збиралась на роботу), проте свіжий та готовий до пригод почав збиратися в дорогу.
    Мотоцикл Апач споряджений у далеку путь
     Я зразу знав, що багаж потрібно закрипити якомога міцніше, тому примкнув замком лямки рюкзака - як виявилося недаремно.
    Мій рюкзак прив'язаний рузиновим жгутом
    Для протоколу сфоткав свій початковий пробіг - протягом розповіді буду час від часу вставляти приборку заради показів одометра - для орієнтації в просторі.
    Ще не пройдена перша тисяча кілометрів, а я вже збираюся у свій недальняк
    Перші кілометри були чудовими: я виспався, бак майже пустий, світить сонечко, машин мало, дорога двополоска. Мені і в голову не могло прийти, що потрібно їхати швидко - котився на розслабоні 80 км/год. 
    Мабуть варто було відкатати першу 1000 км недалеко від дому - перша поломка:
    Перша поломка - лопнула пружина центральної підніжки
    Пружина педалі гальм, яка тепер тримає центральну підніжку
    Пружинка лопнула і від звуку центральної підніжки що скрежетала під мотоциклом у мене захололо серце. Це вже потім розібрався - заспокоївся, а перші думки були зовсім не веселі... проте я даремно думав про двигун та коробку - вони досі не потребували від мене надмірної уваги і сподіваюся прослужать довго!
    Ремонт в дорозі це весело, швидко і креативно. Детальний огляд виявив - китайці перекалили не лише пружину підніжки, але й зворотню пружину педалі гальм. Саме її я зняв, пожертвувавши заради порятунку підніжки. 
     Зігнути пружинну сталь за допомогою рук чи навіть плоскогубців було досить складно, проте, зачепивши цілий гачок за гальмівний диск, я відігнув крайне кільце пружини. Таким чином я отримав тимчасовий гачок з іншої сторони пружини. Щоб не загубити її якщо вона лопне ще раз я заклеїв її ізолентою до підніжки. Десь між Диканькою та Опішнею відломилося і відігнуте кільце, але пружина повисла на ізоленті, тому ми відігнули наступний виток і пружинка працює досі.
     Прогнозовано основний бензин закінчився на 1063 км, (остання заправка на 685 км), таким чином я можу пройти близько 400 км на 12 л. При динамічному викручуванні ручки та зустрічному вітрі меньше 3 літрів на сотню в мене не виходить. Подивимось як мотик поведе себе далі - коли завершиться велика обкатка 3000 км.
    Пожежна вежа в Пирятині - єдиний свідок зйомок фільму "Королева бензоколонки"
    До самого Пирятина дорога була непоганою - можна було і погазувать, проте я беріг мотик повертатися вже неблизько та і взагалі їхав у своє задоволення. 
    Сучасний Пирятин - мені не дуже подобається
    Пирятинська вежа це все, що залишилося від історичного виходу на дорогу - тут колись знімали афігенний фільм "Королева бензоколонки". Мені зовсім не подобається як тут усе перебудували - це сучасно, але вже не класно.
    До Полтави залишилося трохи більше як половина шляху, проте саме ці 180 км зайняли у мене найбільше часу
    Один з останніх зручних та інформативних дороговказів
    По перше тут вже значно меньше сіл та різноманітних споруд, що можуть відволікати увагу мандрівника від краси рідної землі
    Україна - красива країна
    Бо ж ми живемо в найкращому місці на Землі
    Краса, свобода та роса
    Звичайно я не міг їхати швидко - не сфотографувати цю красу було б злочином
    Апач на фоні неба та хвилі некошеної трави
    Крім того як показало одне з інфотабло на заправці - повітря прогрілося до 27 градусів, тому моторові потрібні були зупинки для остивання.
    Покищо гарні дороги
    Втім, якщо спочатку я сам вибирав місце для зупинки, то вже через кілька кілометрів почалося атодорожнє пекло
    Ремонт дороги, жарко
    Дороги латають до ЄВРО-2012
    ЄВРО 2012 має подарувати нам пристойні дороги, а поки що...
    Проїзд лише по одній полосі
    Вантажівки намагаються пробитися на Полтаву
    Величезна кількість фур та іншого транспорту спресовуються перед черговою ділянкою розритої дороги
    Ремонтні роботи на дорозі Київ-Харківпройдено більше половини відстані до Полтави - та й гарне число на одометрі
    Жарко, було жарко мені, було жарко мотоциклові. На одний з ділянок я їхав з відкритимвізором. Раптом - дзень, камінець лусьнув по моєму шолому. Інстинктивно я прикрився лівою рукою і майжеодразу зловив ще 4-5 камінців у свою долоню - мабуть варто було терпіти спеку, бо зір все такиважлива штука.

    Не досить гарна дорога, яма на ямі
    Не ремонтована дорога також не додавала швидкості - ями були великими, латки попросідали і я зловив кілька не приємних пробоїв підвіски. На одний з таких дорожніх пасток я мало не впав, проте втримав мотик і зупинився для огляду мотика
    Зірвало кріплення багажу - мало не поклав мотик
    Який же я був радий, що завбачливо зачепив ланцюгом лямки рюкзака - резинка, якою я прив'язав багаж лопнула. Рюкзак звісився вліво, що значно змінило розподіл мас
    Кафе Фортеця у селищі Білоцерківка
    Нарешті я настільки зголоднів та стомився, що не витримав і приземлився у кафе Фортеця, у селі Білоцерківка
    Кафе "Фортеця", смачно та затишно
    Як тільки я розтахувався для прийому їжі
    Я привіз з собою ДОЩ, Білоцерківка, Полтавська облПерший дощ за місяць посухи, а я обідаю в затишному кафе "Фортеця"
    Надворі грянув дощ
    Мотоцикл Апач під дощем біля кафе "Фортеця", с. Білоцерківка
    Та не просто дощ, а справжня злива... Повітря наповнив запах озону та прибитої водою пилюки, сидіння висохло за пару хвилин після закінчення дощу, а от дорога була мокрою ще кілометрів зоп'ять, тому я нап'яв на себе дощовика, який зняв на Подолі.
    Я на Подолі - щоправда за 270 км від Києвас. Поділ, Полтавська область
    Точніше біля Подолу, бо їхати в ньому далі було зовсім не комфортно - він не продувається, а надворі і так спекотно.
    Вже через десяток кілометрів я зустрівся із гостинним господарем, що накормив та напоїв, накатав та розважав мене весь наступний день. Проте цього немає на фото - справа в тім, що поки я їхав з відкритим візором в очі летіло багато непотребу. Тому у мене заплило праве око - контактна лінза вкрилась брудом, я вирішив її промити та заново встановити в око... Николи не міняйте м'які контактні лінзи біля автодоріг з розвинутим рухом - інакше потік від автопоїзда може здути їх з вашого пальця. Зайве говорити, що я на взяв з собою окулярів... і так ми обидвоє повзали навкарачки поки якимось чудом лінза була знайдена, промита та повернута в око.
    Мотоцикл Альфамото Апач, на якому я поїхав до Полтави, 330 км
    Категорія: Експлуатація Альфамото Апачі 200 сс, обслуговування, ремонт, враження | Додав: Grom (18.05.2012)
    Переглядів: 1906 | Коментарі: 9 | Теги: 200сс, подорожні фото, Пирятин, Опішня, Гадяч, Альфамото Апачі, мандрівка Україною, подорож, Бровари, ПОЛТАВА | Рейтинг: 4.0/4
    Всього коментарів: 8
    8 Слесарищще  
    0
    То другої частини не буде?

    4 Motofrukt  
    0
    А як часто треба давати перепочити, якщо їхати на 100 км/год вранці?

    5 Grom  
    0
    Зупинявся на заправках та поїсти - кілька раз ставав через ремонт доріг = пускали потроху, ще ремонтував підніжку та поправляв багаж. Загалом виходило десь через кожні 40-50 км, проте більшість зупинок були вже в полтавській області.

    3 Motofrukt  
    0
    Гарний звіт! А часто зупинявся? Бо я на планую в Харків мотнути (класне слово!) >300 км. Якщо на крейсерскій швидкості 100 км/год, то через скільки давати перепочити (їхати вранці)

    6 Grom  
    0
    Дякую - поїздка теж була нівроку

    2 Слесарищще  
    0
    А дальше?

    7 Grom  
    0
    Як тільки розгребуся на роботі напишу про повернення, Вам дядьку окремий до землі поклон за гостинність та запрошення.

    1 Mikle  
    0
    Very Good !!!

    Ім`я *:
    Email *:
    Код *:
    Copyright MyCorp © 2024
    Створити безкоштовний сайт на uCoz