Меню сайту
Форма входу
Пошук
Календар
«  Лютий 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728
Архів записів
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 63
Друзі сайту
  • DIY - Зроби сам
  • Мото сайт Ingvar2
  • Мотосайт Se@dog-а
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Четвер, 17.01.2019, 14:16
    Вітаю Вас Гість | RSS
    Головна | Реєстрація | Вхід
    Про мотоцикл моєї мрії - Апач
    Головна » 2014 » Лютий » 3 » Зима, мороз, мотоцикл
    15:44
    Зима, мороз, мотоцикл
    Пишу для усіх, хто страждає МОТО-токсикозом: якщо не консервувати мотоцикл на зиму і час від часу на ньому кататись - хворобі можна запобігти чи повністю вилікуватись. Проте існує велика небезпека захопитися/захворіти на "шипування коліс" чи "зимові мото-подорожі"...


    Зима та морози не заважають кататися на мотоциклі. Стокова покришка вже майже лиса, проте досить непогано чіпляється за прикатаний сніг.
    Озброївшись знаннями про циркулювання масла в двигуні 162FMJ, ставлю мотоцикл на центральну підніжку і запустивши, прогріваю на першій передачі. Вже за 3-5 хвилин можна їхати.
    Забув зробити фото до запуску двигуна - було -12С (якщо вірити спиртовому, то ближче до -20С)Масло майже неможливо нагріти більше як до 50С, хоча голівка та циліндр значно гарячіші
    Я не планую надто багато їздити цієї зими, тому із термозахистом я не парився. Як показали ходові випробування - картонка дає мотору нагрітися на 10ºС більше. Це важливо, бо до 40ºС двигун тягне дуже слабо.
    Без кікстартера на морозі (-20С) мотор запустити не вдасться
    Куплений і встановлений кікстартер - це найважливіща деталь для зимового катання (нажаль, рідний я зламав восени, втім новий має іншу конфігурацію, тому можна не складати підніжку). 
    Щоб запустити двигун на морозі я роблю так: 
    кілька раз до упору викручую ручку газу, прискорювальний насос плює кілька порцій бензину, чекаю поки паливо трохи випарується
    1. затягую до упору рукоятку підсосу
    2. кілька раз кікаю - як правило двигун підхоплює і одразу глохне
    3. знову викручую газ, і знову чекаю
    4. Кік + газую, якщо двигун стартонув (головне не давати зависоких обертів)
    5. якщо не вийшло - повторюю пункти 3-4
    6. Їхати можна, коли температура масла піднялася до 15-20ºС
    Перед поїздкою фіксую показники одометра та термометраТреба було ще трохи покататься - до круглого числа, але змерз та втомився
    Минулого разу я накатава 22 км з трьома зупинками на прогрів рук - не знімаючи рукавичок я грію руки на голівці циліндра. Покатався би ще, але зимовий день такий короткий...
    Переглядів: 651 | Додав: Grom | Теги: покришка, Зима, Lifan YK-200, мотоцикл, сніг, Мороз, кік-стартер, 162 FMJ, Alfamoto Apache, Апач | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    Ім`я *:
    Email *:
    Код *:
    Copyright MyCorp © 2019
    Створити безкоштовний сайт на uCoz