Меню сайту
Форма входу
Пошук
Календар
«  Липень 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Архів записів
Наше опитування
Хочеш купити мотоцикл?
Всього відповідей: 74
Друзі сайту
  • DIY - Зроби сам
  • Мото сайт Ingvar2
  • Мотосайт Se@dog-а
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Четвер, 17.01.2019, 13:38
    Вітаю Вас Гість | RSS
    Головна | Реєстрація | Вхід
    Про мотоцикл моєї мрії - Апач
    Головна » 2014 » Липень » 30 » Чотири труби, дві працюють - інший двигун в шасі мотоцикла Lifan YK200
    19:35
    Чотири труби, дві працюють - інший двигун в шасі мотоцикла Lifan YK200

    Мій мотоцикл як фенікс - відроджується після поломок і продовжує рух у майбуття: пару днів назад я не доїхав до дому 5 км... дякую власнуку 600сс ЗіЗеРа, який взяв мене на буксир своїм жовтим Рено Кангу - мотоциклісти усіх країн допомагають одне одному

    Ось так виглядає мій Апачі з двигуном Yamasaki 163FML з балансваломНижня труба це лише декорація - вона приварена зовні і не сполучається з верхньою

    Оскільки двигун відмовлявся заводитись, а при спробах хтовхача/гірки видавав страшні звуки з КПП, було прийнято рішення замінити двигун - 150сс чекає розточки циліндра, тому поставили куплений минулого року "на запчастини" 200сс двигун. Він виявився "робочим" - більше того, він досить прогресивний - під осі шестерень стартера запресовані підшипники (Ліфанівському двигуну вистачає товстих посадочних місць чи сталевих кілець). Форма кришки зчеплення какбе намекаєт на присутність масляного фільтра = 3 болта в нижній частині. Як у більшості Хонда-клонів, у нього є напливи для встановлення Масляного Охолодження

    Дві труби по 25мм це більше ніж одна на 36мм - легше дихання для двигунаЦікава головка циліндра - по центру явно щось має буть прикручено

    Дві вихлопні труби не без гемору стали в Апачівську раму - права проходить вільно, а от ліва опирається на пружини підніжок. Через це підніжки не можуть піднитися на свої розрахункові місця і черкають в поворотах - прямо як у крутих мацациклів. Труби проходять під рамою, тому зменьшився кліренс = заїжджати на "поребрики" стало складніше. Ще один гемор: негерметичність вихлопного тракту. Права труба стоїть майже правильно, тому майже не січе. В той самий час ліва вихлопна труба стоїть неідеально і видає просто ураганний саунд. Два мідних кілечка діаметром 25мм (очевидно, від скутера чи мопеда) не вирішили проблему герметичності, проте зменьшили акустичний тиск в рази - тепер можна заїжджати у двір, не очікуючи бяку від сусідів.

    Переглядів: 834 | Додав: Grom | Теги: інший двигун, OHV, нижньовальний двигун, Yamasaki, головка циліндра, вихлопні труби, 200 сс, Lifan YK200, 163 FML, кліренс | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    Ім`я *:
    Email *:
    Код *:
    Copyright MyCorp © 2019
    Створити безкоштовний сайт на uCoz